neděle 29. ledna 2017

Zklidňující micelární voda pro citlivou pleť, Nivea

Přeji pěkný den.

Už nějakou dobu používám na čištění pleti micelární vodu od Nivei z e-shopu elnino.sk a je na čase vám o ní něco málo napsat.


Balení je plastová láhev s uzávěrem na zacvaknutí. Obsahuje 200 ml čiré micelární vody, která je určená na citlivou pleť.
Pokud očekáváte typickou vůni Nivei, zklamu vás. Micelární voda voní velmi jemně a cítíte ji jen když si pozorně přivoníte k lahvičce.

O micelární vodě od Nivei se píše, že je bez parfému. Šetrně odstraňuje make-up, hloubkově čistí a hydratuje. Pomáhá redukovat začervenání, napjatou pleť a vysušování. Je dermatologicky a oftalmologicky testována a schválena.

Nanáší se pomocí vatového tamponu na obličej se zavřenýma očima, krk a dekolt. Neoplachuje se.

Níže můžete vidět celé složení micelární vody.

Micelární voda krásně vyčistí pleť. Odlíčí veškerý makeup a jediné s čím mám problém je řasenka. Pokud micelární vody používáte (jako já) i na odlíčení očního makeupu, budete bojovat s odlíčením řasenky. Takže na odlíčení očí doporučuji jiný odličovací výrobek.

Po použití se nemusí oplachovat a nezanechává na pleti lepivý ani nijak nepříjemný pocit. Pleť je krásně čistá, hebká a hydratovaná. Za mě opravdu velká spokojenost.

+ hydratuje
+ čistí
+ nezanechává lepivý pocit
+ pleť je čistá a hebká

- špatně odličuje řasenku

Micelární vodu jsem si velmi oblíbila a na odlíčení očí musím používat jiný výrobek.  Pokud vás micelární voda zaujala, můžete ji koupit tady a já děkuji e-shopu elnino.sk za příjemnou vodu k čištění pleti.

Zklidňující micelární voda od Nivei
 pro citlivou pleť dostává
4 z 5-ti srdíček.
SHARE:

49 komentářů

  1. Měla jsem ji a taky jsem trochu bojovala s odličováním řasenky, ale jinak byla fajn. Já mám micelárek celkem velkou spotřebu a dost je střídám, takže asi se u mně někdy objeví znovu.

    OdpovědětVymazat
  2. Já tuhle micelární vodu mám po druhé a jsem s ní spokojená. Já zase micelární vodu nepoužívám na odličování řasenky na to používám odličovač, přijde mi to tak lepší :)))
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  3. Tato je má nejoblíbenější. Mě skvěle odlíči i řasenku. :)

    OdpovědětVymazat
  4. I me dobre odlicila rasenku.. Taky mam momentalne jine rozbabrane, ale priste si koupim zase Niveu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak potom opravdu záleží na řasence. Zkoušela jsem ji na řasence od Dermacolu a od Maybelline a obě šly špatně dolů. :-)

      Vymazat
  5. škoda toho odličovania očí, ale na bežné čistenie je určite fajn :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi bude záležet na řasence, kterou používáš. Jinak je velmi příjemná. :-)

      Vymazat
  6. Niveu mám ráda jako značku, micelárku jsem o ní teda snad ani neviděla v drogérce. Pro mě není zas tak problém, že neodlíčí tak oči, na to mám speciální přípravek, i když teda micelárka od Granier odlíčila všechno. Já mám ráda přípravky na obličej bez vetší parfemace, takže toto je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám Niveu moc ráda a myslím, že tahle micelárka je přesně pro tebe. :-)

      Vymazat
  7. Já ji používám na čistění obličeje pravidelně už delší dobu. Na oči používám odličovací mléko, protože jsem zvyklá, že většinou ty micelárky moc dobře oči neodlíčí :/
    My cozy corner

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám micelárku od Yves Rocher a u ní nemám problém s odličováním. :-)

      Vymazat
  8. Já tyhle krémy a vody zbožňuji, vždycky mi přijde, že pro své tělo udělám zase o něco navíc, ale je opravdu těžké najít tu správnou pro svou pleť :)

    OdpovědětVymazat
  9. Wau. Micerálku som ešte nemala od Nivey, no vyzerá to veľmi zaujímavo :)


    Pozývam ťa na Valentínsku súťaž na mojom blogu o krásnu toaletnú vôňu od Beyonce :)

    OdpovědětVymazat
  10. vyzerá veľmi dobre rada by som ju skúsila ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Používám Nivea krém, micelární vodu mám nejradši od Mixy. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ešte som ju neskúšala, ale dakujem za tip

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  13. Asi budu trochu za exota, ale mě naopak tahle micelárka vůbec nesedla. Přišlo mi, že vůbec neodličuje a jen rozšmrdlává barvy... Navíc mě na pleti i pálila a štípala. No je pravda, že micelárky používám hlavně kvůli očím, takže i proto jsme si asi s Niveou nepadly do oka :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, tak to mě mrzí, ale ty už máš pleť určitě rozmazlenou přírodní kosmetikou. :-D Já nezaznamenala žádné pálení, ale je možné, že ti nesedla, i když je určená pro citlivou pleť. :-)

      Vymazat
    2. A to odličování možná záleží i na množství makeupu. :-)

      Vymazat
  14. Mne by sa hodila práve preto lebo je na citlivú pleť, ale to, že zle odličuje oči sa mi nepáči :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono asi bude záležet na řasence, kterou používáš, když holky výše psaly, že jim i řasenku odlíčí. :-)

      Vymazat
  15. Ja som dlho používala micelárku od Garnier a teraz mám od Bioderma a Balea, ktorá ma veľmi prekvapila (v dobrom). :) o tejto som počula, ale nejako ma neoslovila. :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla micelárku od Garnier a musela jsem ji posunout dále. Vytvářela mi na pleti lepivý, nepříjemný pocit. :-)

      Vymazat
  16. Teď jsem dodělala dvoufázovou micelárku od Garnier, a tahle na mě myslím čeká z nějakého vánočního balíčku. Tak uvidíme jaká bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, jak s ní budeš spokojená ty. :-)

      Vymazat
  17. táto micelárka je dosť kontroverzná, niekto ju miluje a niekto ju nenávidí :) ... ja sa však snažím micelárkam vyhýbať, resp. už som sa im vyhla úplne a mojej pleti to len prospieva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle je zajímavé, já micelární vody stále ráda používám. :-)

      Vymazat
  18. Nivea micelárku jsem ještě nikdy neměla.....nějak mě nelákaly.....ovšem tahle......ta vypadá že bude další adeptkou k vyzkoušení ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Niveu moc ráda. Používám ji od dítěte a tahle micelární voda mě velmi lákala. :-)

      Vymazat
  19. Nivea micelárku som neskúšala, a popravde ma ani veľmi neláka lebo Niveu nemusím :) Ostávam verná svojej Garnierke :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi jasné, že každý je spokojený s něčím jiným. Já micelárku od Garnier taky měla a ta zase mě nezaujala. :-)

      Vymazat
  20. Moja najobľúbenejšia. Absolútna spokojnosť. Navyše má perfektný uzáver a dobre riešený otvor, ktorý je skosený, takže nikdy mi ani kvapka nevyjde nazmar.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje nejoblíbenější sice nebude, ale taky jsem si ji oblíbila. Je velmi příjemná. :-)

      Vymazat
  21. Ja už dlho používam micelárku od Mixy a asom spokojná. Dobre odličuje aj riasenku, aj ked na oči ju používam výnimočne. Oči odličujem zvlášť odličovačom, tiež Mixa a micelárku zvyčajne používam ráno na prečistenie pleti po spánku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Mixy jsem micelárku ještě neměla. Aspoň vím, co vyzkouším příště. :-)

      Vymazat
  22. Také ji mám ráda, i tu druhou variantu. Jsem zvyklá na dvě silnější vrstvy řasenky a u mě obstála docela dobře. Na micelárky nedám dopustit :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mi to nedá a musím se zeptat, jakou používáš řasenku? :-)

      Vymazat
  23. s touto micelárkou mám veľmi dobré skúsenosti a po Bioderme ju mám najradšej. :) Napríklad mi nesadla micelárka od Dermacolu, po ktorej som mala týždeň červené oči... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Dermacolu jsem micelárku ještě neměla, ale Bioderma je moc fajn. :-)

      Vymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig