středa 7. února 2018

Pro milovníky kokosových vůní, Xpel body care

Přeji pěkný den.

Psala jsem vám někdy, že úplně zbožňuji vůni kokosu v kosmetice? Je pro mě nádherně jemná, ne moc výrazná a přitom tak okouzlující. Jestli jste i vy milovníky kokosových vůní, mám pro vás skvělé tipy na pečující kosmetiku z řady Xpel Coconut water. Všechny tyto výrobky mají velké balení, stojí do pár eur a koupíte je na e-shopu elnino.sk.


V předminulém článku jsem vám od značky Xpel ukazovala vlasovou péči a konečně jsem našla i pár informací o této značce. Pro většinu to byla značka neznámá:
"S viac než 20 rokmi skúseností sa spoločnosť Xpel Marketing teší zo stále väčšej priazne zákazníkov. Filozofiou značky spoločnosti Xpel Marketing je neustále usilovať o to, aby vyrábala produkty za prijateľné ceny, ktoré budú viesť k maximálnej spokojnosti zákazníkov. Spoločnosť Xpel Marketing sídli v Liverpoole a zásobuje nielen Veľkú Britániu, ale celý svet širokou sortou produktov od vlasovej a telovej kozmetiky až po osviežovače vzduchu. Spoločnosť Xpel Marketing zahŕňa celý rad značiek ako napríklad kozmetiku s arganovým olejom Argan Oil, kúpeľovú kozmetiku Heritage Bathroom Essentials, kozmetiku s obsahom austrálskeho čajovníka Tea Tree a mnoho ďalších."

V dnešním článku vám představím celkem tři výrobky. Každý je jiný a jediné, co tyto výrobky spojuje, je nádherná kokosová vůně.

Velmi příjemný sprchový krém, který má tekutější konzistenci a ihned, po otevření tuby, samovolně vytéká ven. Tekutější konzistenci můžete vidět i níže na fotce. Stačí ho nanést jen trochu, vytvoří bohatou pěnu a pokožku velmi dobře umyje. Při umývání vám provoní celou koupelnu jemnou kokosovou vůní.
Po umytí se vůně kokosu na pokožce moc dlouho neudrží, ale za to ji sprchový krém vůbec nevysušuje. Nemůžu říct, že by ji nějak extra hydratoval, to ne, ale jeho hydratace mi plně postačuje. Jestli máte velmi suchou pokožku, určitě budete potřebovat i tělový krém.
Mé hodnocení sprchového krému je 5/5. 

Na rozdíl od sprchového krému, je konzistence hutnější. Krém se velmi dobře roztírá a ruce zahalí do takového ochranného filmu, který je ihned zjemní a zvláční. Ze začátku je trochu mastný, ale po pár minutách se krém vstřebá a můžete pokračovat ve své práci. Nejvíce se mi osvědčil na použití přes noc, kdy jsem každé ráno vstávala s pocitem jemných a hydratovaných ruk. Myslím, že by byl skvělý i na použití po náročné práci.
Moje hodnocení krému na ruce 5/5.


Ubrousky jsou vlhké tak akorát, nejsou moc mokré ani moc suché. Jdou lehce vytáhnout a obal se dá znovu uzavřít. Takže nemusíte mít strach, že rychle vyschnou. Hezky odlíčí jakýkoliv makeup, včetně řasenky. Já se líčím jemně, nic výrazného a na kompletní odlíčení mi postačí dva ubrousky. Předpokládám, že pokud se líčíte výrazněji, spotřebujete určitě větší množství ubrousků. Po odlíčení je pleť jemná a krásně hydratovaná. Čistící ubrousky pleť nevysušují a podle mě jsou nejvhodnější na dovolené a různé cestování.
Moje hodnocení čistících ubrousků je 5/5.

Jak už v mých recenzích bývá zvykem ani v této vás neochudím o složení výrobků.

Celkově jsem s těmito výrobky velmi spokojená a docela mě kosmetická značka Xpel překvapila. Vyrovná se značkám, které jsou o dost dražší a pokud neřešíte složení v kosmetice (není přírodní), můžu vám ji jen doporučit. Děkuji e-shopu elnino.sk za možnost vyzkoušení.

Poznáte značku Xpel? Zkoušeli jste od ní něco?
SHARE:

30 komentářů

  1. Hneď ako som zbadala názov článku, som ho musela otvoriť, milujem vôňu kokosu a výrobky vyzerajú super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už som po tejto značke pokukovala, tuším vyrába aj masky na nohy a možno po nej niekedy siahnem, ale skor sa chcem uberať prírodnejšou cestou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tyto výrobky moc šetrné složení nemají.

      Vymazat
  3. značku nepoznám ale cítim to až sem :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já z této řady měla kondicionér, ale vůně mi přišla moc chemická -.-"

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se ta vůně líbí, ale zase s kondicionérem nemám zkušenost. :-)

      Vymazat
  5. Koukám, že článek je určený přímo mě :-) Nejvíc bych ocenila asi ty čistící ubrousky...

    OdpovědětVymazat
  6. Já sice kokosovou vůni nemusím, ale zvykam si. Krém na ruce by se mi líbil. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Presne tieto produkty som testovala na jeseň. Najviac ma uchvátil krém na ruky a sprchový krém. To sú fakt topky! Obrúsky ja veľmi nemusím a tieto mi prišli trochu suchšie... A mala som aj tekuté mydlo a to tiež bolo fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě asi nejvíce uchvátil krém na ruce. A s těmi ubrousky, mně přišly fajn. :-)

      Vymazat
  8. Tak to jsme na tom stejně, také miluji kokosovou vůni a pokud by ti nevadila parfémová voda s vůní kokosu, tak Katy Perry má novou, název nevím, ale má bílý flakonek.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, tak to jsem ani nevěděla. Musím se jít po ní podívat a přivonět k testeru. :-)

      Vymazat
  9. Tak tuhle značku opravdu neznám, ale ty výrobky mají pěkný obal. A hlavně musí byt super uz jenom proto, ze mají kokosovou vůni. Tu stejně jako ty miluji, kokos je proste bozi :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a jak Kate psala výše, kokosový parfém by taky nebyl k zahození. Musím jít k němu přivonět.

      Vymazat
  10. do týchto produktov by som okamžite šla, musia voňať božsky :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  11. Kokosovou vůni miluju, určitě by se mi tedy tyhle produkty líbily! :D
    Nekonečná knihovna

    OdpovědětVymazat
  12. Hned po tom, co jsem uviděla název jsem sem musela kliknout:D. Všechno to vypadá skvěle, ale ten hydratační krém na ruce musím mít:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  13. Od Xpelu jsem měla kokosovou vlasovou řadu, ale ten sprcháč vypadá také lákavě. Kokos zbožňuji snad ve všem :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  14. Díky za tip.. kokos miluju v jakékoliv podobě

    OdpovědětVymazat
  15. Kokosovú vôňu a všetko kokosové zbožňujem! Najviac ma zaujal sprcháč a odličovacie utierky :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty odličovací ubrousky byly fajn, ale nejvíce mě zaujal asi právě krém na ruce. :-)

      Vymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig